

Zaletami telewizorów są: masowy zasięg, duży zasięg, wysoka jakość, reputacja, niska zawartość poczty w przeliczeniu na ekspozycję oraz wpływ na zmysły człowieka. Wadą byłoby to, że ma niską selektywność, krótki czas trwania wiadomości i wysokie koszty produkcji. Alternatywnie, radio oferuje elastyczność, wysoką częstotliwość i niskie koszty reklamy i produkcji. Wadą radia jest to, że tylko jego dźwięk, niski poziom uwagi i krótka wiadomość.
Drukarnia wielkoformatowa Warszawa – Plakart a szeroka koncepcja marketingowa
Out-of-home (OOH) media szeroka koncepcja marketingowa, która nie jest już zdegradowany do dużych, statycznych billboardów po stronie autostrad. Bardziej aktualne i innowacyjne podejście do mediów związanych z OOH obejmuje zarówno meble uliczne, jak i bąbelki z powietrza. Ze względu na stały i współczesny charakter outdooru zawsze będą istniały nowe sposoby, na jakie kampania może ożywić ten kanał medialny. Zaletami byłyby dostępność i zasięg, elastyczność geograficzna i stosunkowo niskie koszty. Wadą mediów OOH jest to, że ma krótki czas życia, trudne do zmierzenia / kontroli i może przekazać zły wizerunek marki.
Poczta bezpośrednia jest klasyfikowana jako wiadomości wysyłane bezpośrednio do konsumentów za pośrednictwem usługi doręczania poczty. Jeden z bardziej “przestarzałych” kanałów medialnych i w dzisiejszych czasach ma bardzo niewiele zalet, poza tym jest wysoce selektywny i ma wysoką zawartość informacyjną. Wadą jest to, że promuje zły wizerunek marki – wiadomości śmieciowe i że ma wysoki stosunek kosztów do kontaktu.
Drukarnia wielkoformatowa Warszawa – Plakart rynek docelowy
Kiedy organizacja zaczyna budować swoją kampanię reklamową muszą zbadać każdy aspekt ich rynku docelowego i docelowego konsumenta. Konsumentem docelowym jest osoba lub grupa osób, które najczęściej dokonują zakupów w organizacji, nazywana jest ona również “potencjalnym klientem”. Docelowego konsumenta można podzielić na kilka kluczowych cech: płeć, wiek, zawód, stan cywilny, położenie geograficzne, behawioralne, poziom dochodów i wykształcenia, aby wymienić główne czynniki.1 Proces ten nazywany jest segmentacją klientów na podstawie danych demograficznych. Płeć to po prostu to, czy dana osoba jest mężczyzną, czy kobietą. Wiek jest zazwyczaj podzielony na przedziały co najmniej dziesięciu lat, na przykład wiek osoby w przedziale wiekowym od 15 do 25 lat. Rozumiejąc, który przedział wiekowy rynek docelowy trafia do reklamodawców, mogą oni odpowiednio pozycjonować swoje wysiłki. Zawód jest również znany jako zawód i odnosi się do tego, co dana osoba robi dla utrzymania; może to być konkretna praca, uczeń, bezrobotny itp. Stan cywilny danej osoby określa, czy jest ona zamężna czy nie. Położenie geograficzne to szerokie pojęcie określające konkretny obszar lub miejsce w danym kraju, państwie/mieście, przedmieściach lub uliczkach jako przykład. Dochód odnosi się do domu dużo pieniędzy osoba zarabia rocznie, które mogą pomóc określić, ile pieniędzy zostały po wydatkach potencjalnych wydatków na markę. Ostatnim czynnikiem, który należy wyjaśnić, jest wykształcenie, czy dana osoba uczęszczała do szkoły, do jakiej szkoły uczęszczała, jakie mają wykształcenie, dyplomy, świadectwa, absolwenci, stopnie naukowe, magisterium, doktorat lub inne formy definiowania czynników edukacyjnych. Znajomość tych informacji może pomóc reklamodawcy zrozumieć ich docelowy poziom rynkowy myślenia, aby pomóc dostosować kampanię reklamową do zrozumienia przez danego docelowego konsumenta (konsumentów).
Aby przedsiębiorstwo mogło skutecznie znaleźć odpowiedni rynek docelowy dla swoich produktów lub usług, ważne jest, aby dzieliło rynek na segmenty, aby lepiej decydować, do których klientów należy kierować swoje działania. Najlepiej jest to zrobić, gdy rynek podzielony jest na cztery następujące obszary: geograficzny, demograficzny, psychograficzny i behawioralny